Przykład: Konferencja Dilerów Husqvarna

Szybki, przyjemny ale… wcale nie taki łatwy projekt. Konferencja marki Husqvarna, od lat realizowana przez agencję Live Age ma już wypracowany wysoki standard, opinię lidera eventów w swojej branży i wysoko umieszczoną poprzeczkę, którą agencja co roku stara się podnieść… jeszcze wyżej. Cała koncepcja musiała być zwarta, przemyślana i w 110% zgodna z wytycznymi. I dobrze: jasno określone reguły komunikacji wizualnej marki Klienta umożliwiły bardzo precyzyjną pracę zespołu Live Age i Digital Team. Byliśmy wspólnie jak dobry mechanizm.

Zespół Digital Team,
który wspierał projekt:


UX Designer

Zadanie wydawało się proste: stworzyć miejsce dla użytkowników konferencji i udostępnić im platformę do oglądania streamu eventu z dodatkowymi funkcjonalnościami. Jednak nawet takie projekty to szansa na dobrą analizę. Po zagłębieniu się w projekt wyzwaniem okazała się ścieżka użytkownika i chęć stworzenia bardzo intuicyjnego interface’u, który nie będzie sprawiał żadnego problemu, a jednocześnie będzie reagował na zmiany, które wprowadzaliśmy w trakcie trwania komunikacji projektowej.

UI Designer
Ściśle określone wymagania zdawały się być układanką z klocków. Ale takie ograniczenia stają się wyzwaniem, gdy wspólnie oczekujemy równocześnie elementu „nowości” w cyklicznie (co roku) odświeżanym serwisie. Kluczem okazała się praca nad detalami, które w pierwszej chwili nie były dominującym elementem interface’u, a tworzyły jakość doświadczenia użytkownika.

Front-end Developer
W tym projekcie jego zadaniem było szlifowanie każdego elementu tak, by wyglądał perfekcyjnie. W tak prostym wizualnie koncepcie to właśnie niuanse tworzą jakość rezultatu. Dopracowane elementy i płynne przejścia prowadziły użytkownika do tego, co najważniejsze: streamu eventu.

Back-end Developer
Jego głównym zadaniem było zabezpieczenie danych użytkowników i zapewnienie stabilności działania strony. Przy dorocznej konferencji znanej marki i wsparciu agencji, która realizuje ją od dekady, nie było miejsca na błędy „na żywo”. Skalowalne serwery, odporne na duże obciążenia, właściwe protokoły i środowiska to był absolutny „must have”, by strona nie zawiodła podczas realizacji live. I nie zawiodła. A konferencja Dilerów Husqvarna to nadal benchmark dla wydarzeń w swojej branży.